Noaptea Muzeelor Deschise

Noaptea Muzeelor Deschise… Yuhu…. Abia aștept să mergem și anul acesta cu cei mici să descoperim un pic din istoria Iașului (deși, da, știu, nu ar trebui să așteptăm un eveniment ca acesta, ci să încercăm să ne organizăm mai des pentru astfel de ieșiri).

Anul trecut am hotărât să mergem să vedem Palatul Culturii (era și recent deschis după mulți ani în care nu a putut fi vizitat din cauza lucrărilor de restaurare) și a fost un succes ieșirea. Ecaterina s-a echipat corespunzător pentru vizită: și –a luat un pix și un carnețel pentru a „nota” impresii, pe cap și-a pus o coroană de prințesă (pe care nici nu îmi amintesc exact de unde a luat-o) și mărgele la gât. Am avut dubii dacă să o las să iasă așa din casă, dar am mers pe mâna ei, la urma urmei, dacă ea se simțea bine așa, mai puțin ar trebui să conteze privirile celor din jur….

Un pic mai greu a fost până am reușit să intrăm în incinta Palatului (rândul era foarteeee mare), dar o dată intrați, am admirat împreună încăperile, costumele de cavaleri, diferite obiecte tradiționale… Ecaterina anul trecut avea 4 ani și jumătate iar Filip 2 ani și jumătate, a fost un pic obositor cu ei (ba în brațe, ba în spate), dar a fost o ieșire în care noi, ca familie, ne-am simțit foarte bine. Iar Filip, în ultimul an, când treceam prin zona Palatului, îmi arăta cu entuziasm Uite, mami, Palatul Cultulii. Deci, a rămas și el cu ceva din această mică vizită.

Detalii despre evenimentul de anul acesta găsiți aici. Noi sigur nu îl vom rata.

 

Lasă un răspuns

