Zâna noastră măseluță

Viața mea, ca părinte, se împarte în ce am fost înainte să fiu părinte și ce am devenit după ce au venit pe lume cei doi minunați ai noștri. Copiii au devenit pentru noi un imbold să privim lumea altfel și să încercăm să devenim mai buni. Cum anume?

Pentru copiii noștri încercăm să fim niște cetățeni mai responsabili. Să le arătăm că este important respectul pentru cel de lângă noi, că trăim într-o societate unde nu suntem noi buricul pământului, dar avem drepturi și responsabilități.

O dată cu venirea pe lume a copiilor, am început să fim mai atenți la ce mâncăm. Încercăm, cât putem, să consumăm mâncare gătită de noi și din surse naturale. Mai avem scăpări, dar ne străduim.

Copiii noștri ne-au arătat cum e să te bucuri de momentele prezente, să trăiești acum și nu ancorat în trecut sau preocupat peste măsură de viitor.

În relația cu cei mici ne ies la iveală defectele ascunse, patimile (și în acest fel încercăm să lucrăm la ele) și ni se consolidează răbdarea. Sau, cel puțin, asta încercăm zilnic.

Pentru copiii mei încerc sa citesc ca să știu mai multe, să mă documentez, să mă perfecționez.

Iar toamna asta, de ziua ei, Ecaterina ne-a dat un imbold necesar de ceva vreme. Eu și Vlad de mult timp trebuia să ne facem timp să vizităm un stomatolog, dar am amânat din diverse motive puerile. Dar într-o sâmbătă, Ecaterina, jucându-se cu Vlad, i-a dat un cap în gură (accidental) încât i-a spart un dinte din fată. Dinte care a căzut a doua zi. Repet, un dinte din față care i-a distrus spelndoarea de zambet a soțului. Sigur că draga noastră nu e vinovată, dintele avea o carie care nu se vedea, dar, fără să vrea, ne-a urgentat vizita la stomalog pe care o tot evitam. Mulțumim, Caty!

Lasă un răspuns

